Smart reklama Radio Hobby Moto

Smart przyjazny dzieciom – spot reklamowy

Istnieje wiele sposobów skutecznego wypromowania swoich produktów. Jedni wolą skupić się na przystępnej prezentacji metodą cecha-zaleta-korzyść, inni zaś podążają w kierunku awangardy. Przykładem tego drugiego podejścia do sprawy jest reklama ludzi z BBDO Berlin, przedstawiająca Smarta Forfour.

Już na wstępie jesteśmy informowani o wulgarnym języku pojawiającym się w reklamie, co zwiastuje prowokacyjny charakter spotu. Ci, którzy nie zrazili się ostrzeżeniem w temacie ordynarnego słownictwa, w kolejnych sekundach ujrzą grupkę słodkich maluszków, którzy nie przebierają w słowach.

Wszystko po to, aby ukazać pewien problem, wiążący się z dużymi samochodami w miastach, w których jest deficyt miejsc parkingowych. Całość spuentowana jest zdaniem „When you drive the wrong car, you teach the wrong words”, co w polskim tłumaczeniu oznacza „jeśli prowadzisz zły samochód, uczysz złych słów”.

Reklama, mimo swoich wielu zalet i niesztampowego sposobu ukazania problemu wraz z jego rozwiązaniem, jakim jest sugerowany zakup Smarta Forfour, na pewno nie znajdzie aprobaty w publicznej telewizji. Trzeba jednak przyznać, że Smart w bardzo inteligentny sposób przedstawił korzyści z posiadania auta ich marki w zatłoczonym mieście.

Obejrzyjcie i oceńcie sami, czy nowa reklama Smarta jest przejawem braku kultury i szacunku do języka, czy jest tylko przykładem specyficznego poczucia humoru.

Wideo:




Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.