Audycja Na Biegu VW Golf TDI DSG

Audycja Na Biegu VW Golf TDI DSG

Audycja Na Biegu VW Golf TDI DSG

Czy najlepiej sprzedający się samochód w dziejach motoryzacji jest nadal atrakcyjny? Audycja Na Biegu VW Golf TDI DSG odpowie czy zakup jest sensowny? Patrząc na powolną ewolucję Golfa to Giorgietto Giugiarro miał nosa, do dziś bryła została zachowana. Właśnie ta powolna ewolucja zapewnia mu ciągłą popularność. Nie jeden producent zniszczył dobrze sprzedający się samochód wygibasami projektanta. Zwolennicy Golfa nie cenią go za awangardę ale za systematyczne ulepszanie zarówno techniczne jak i ekologiczne oraz technologiczne. Golf jest coraz szybszy, bardziej ekonomiczny i bezpieczniejszy. Przez dziesiątki lat urosło wielu konkurentów, wielu z nich już nie ma w produkcji a wielu nikt nawet nie pamięta. Obecne zmiany w ramach wersji VII są niewielkie ale znów pchające wózek o krok do przodu.

Pierwsza zmiana to zmiana zasilania silnika którym jest 2 litrowy turbodiesel, zmieniono układ paliwowy ale też sprężarkę i sterowanie. Okazało się że prędkość obrotową wału dla mocy maksymalnej można obniżyć do 3500 obr/min. Im niższe obroty wału silnika tym mniejsze zużycie paliwa ale też i wydłużona trwałość elementów pracujących. Wydajność systemu rośnie kiedy mieszanka ma więcej czasu na proces spalania a przy niższych obrotach jest go właśnie więcej. W takich warunkach mniej pojawia się tlenków azotu, spaliny są czystsze. Zastosowanie 7 biegowego automatu w miejsce sześciobiegowego też przyczynia się do tego. Auto na najwyższym biegu przy 2tys obr/min ma prawie 140km/h, do tej pory było to niespotykane. Nowy automat ma sprzęgła mokre więc ich trwałość będzie długa, myślę że w normalnych warunkach starczy tego na conajmniej 200tys km przebiegu a może i trochę więcej.

Test VW Golf TDI DSG 150KM

 

 

Audycja Na Biegu VW Golf TDI DSG 1

Audycja Na Biegu VW Golf TDI DSG 2

Audycja Na Biegu VW Golf TDI DSG 3

Audycja Na Biegu VW Golf TDI DSG 4




Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.