Audycja na biegu Renault Clio RS 220 Trophy EDC

Audycja na biegu Renault Clio RS 220 Trophy EDC

Audycja na biegu Renault Clio RS 220 Trophy EDC  to test auta, dokładnie omówiony przez Pawła Kubalskiego, który kontynuuje testowanie motoryzacji…

Renault Clio RS 220 Trophy EDC

Dziś, w nasze ręce wpadł Renault Clio w najmocniejszej wersji RS generującej 220 KM. Samochód, który od początku stwarza pozory. Jego wygląd nie zdradza, że jest to usportowiona wersja modelu. Nie znajdziecie tu wielkich spoilerów, ogromnych kół czy wlotów powietrza wielkości tunelu. W środku można znaleźć jedynie kubełkowe fotele i sportowe akcenty na tapicerce, to wszystko. Jednak frajda zaczyna się dopiero po odpaleniu silnika, gdy słychać to piękne,  przyjemne dla ucha brzmienie. Taki mały, a taki zadziorny.

Audycja na biegu Renault Clio RS 220 Trophy EDC

Co jak co, ale Renault na samochodach sportowych się zna. Jest jedną z najbardziej zasłużonych marek samochodowych dla motosportu. W F1 w kategorii konstruktorów silników Renault ma 12 tytułów mistrzowskich oraz dwa jako zespół fabryczny (dla porównania Mercedes ma 3 a BMW ani jednego). Niestety Renault nie wykorzystuje tego do produkcji seryjnej, a Megane i Clio w tej wersji to najbardziej ekstremalne pojazdy dedykowane do szerszej rzeszy odbiorców. Jednak nawet tym autkiem można nieźle poszaleć i czuć się bezpiecznie. Tutaj nawet przy 200km/h czuć jego przyczepność do podłoża, Clio RS Trophy jest naprawdę stabilne. W trasie zachowuje się jak zawodowy sportowiec.  Zapraszamy na Audycję na Biegu :)

Audycja na Biegu Renault Clio RS 220 Trophy EDC 1

Audycja na biegu Renault Clio RS 220 Trophy EDC 2

Audycja na biegu Renault Clio RS 220 Trophy EDC 3

Audycja na biegu Renault Clio RS 220 Trophy EDC 4

Audycja na biegu Renault Clio RS 220 Trophy EDC 5 – wywiad z Panią Beatą Cyrulińską z salonu Jaszpol

 

Zapraszam również na Audycja na biegu Skoda Octavia TSI DSG 150KM




Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.