audycja na biegu Renault Captur TCe EDC 120

Audycja na biegu Renault Captur TCe EDC 120

Audycja na biegu Renault Captur TCe EDC 120 to test auta, dokładnie omówiony przez Pawła Kubalskiego, który kontynuuje testowanie francuskiej motoryzacji…

Audycja na biegu Renault Captur TCe EDC 120

W naszej audycji kolejny raz zawitał francuski akcent. Francuski, czyli elegancki, z klasą i wyczuciem. Tak się kojarzy i taki jest. Dzisiejszy Renault Captur odzwierciedla mentalność Francuzów już na pierwszy rzut oka i trudno powiedzieć, że jest to zwykły, niewyróżniający się na drodze crossover. Bo nie jest. Przynajmniej w wersji Initiale Paris, czyli najbogatszej wersji Renault.  Jest to auto idealne dla kobiety eleganckiej, również zwracającej uwagę na styl wysiadania z samochodu. To co zastaniemy w środku auta to to wysoka jakość materiałów oraz ich bardzo precyzyjne spasowanie, brak krzykliwości ale dobre dobranie kolorów.

Audycja na biegu Renault Captur TCe EDC 120

 

Oczywiście wszystko to kwestia gustu ale tu są kanony stylu w najdrobniejszych detalach, skóra wybrana do tapicerki jest delikatna ale solidna a kolory to jasny i ciemny.  Poruszanie się tym autem to bajka, modny downsizingowy agregat z solidną mocą i dwusprzęgłowy automat zestrojony na łagodność robią dobre wrażenie. Silnik choć 1200 cm3 to jednak ma 120KM a moment obrotowy 205Nm jest poniżej 2tys obr/min daje bardzo dobrą dynamikę tak małemu autku. Skrzynia ma sześć przełożeń i zmienia je szybko ale aksamitnie i zawsze dobiera przełożenia by silnik był na jaknajniższych obrotach. To powoduje że z zewnątrz aż do średnich obrotów nie słychać silnika ponad szum powietrza którego prawie nie ma.  Wnętrze jest dobrze wyciszone i jest przestrzenne, podróżowanie dla czterech osób jest bardzo komfortowe ale myślę że to samochód dla żony na zakupy, mały i w dobrym stylu.

Audycja na biegu Renault Captur TCe EDC 120 1

Audycja na biegu Renault Captur TCe EDC 120 2

Audycja na biegu Renault Captur TCe EDC 120 3

Audycja na biegu Renault Captur TCe EDC 120 4

 

Zobacz również Test Renault Captur TCe EDC 120

 




Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.