Audycja na biegu Renault Megane GrandCoupe TCe 130 EDC

Audycja na biegu Renault Megane GrandCoupe TCe 130 EDC

Audycja na biegu Renault Megane GranCoupe TCe 130 EDC to test auta dokładnie omówiony przez Pawła Kubalskiego, który kontynuuje testowanie francuskiej motoryzacji…

Audycja na biegu Renault Megane GrandCoupe TCe 130 EDC

Jakiś czas temu testowaliśmy Renault Megane GrandCoupe z silnikiem diesla, teraz mamy przyjemność jeździć francuskim samochodem z silnikiem benzynowym. Niewątpliwie jest to samochód dla chcących się wyróżniać. Auto jest bardzo ładne i wygląda jak mała limuzyna. Renault stworzył samochód, który z jednej strony ma być szybki ale też wygodny i ładny. Bardzo dobrze prezentuje się silnik nowego Megane mający pod maską mały i lekki 4 cylindrowy silnik z bezpośrednim wtryskiem benzyny. Na plus również jest płyta podłogowa, która jest dobrze zaplanowana jest bardzo sztywna, odporna na skręcanie oraz na różne deformacje na drodze. A to, że jest to bardzo dobrze przemyślana płyta świadczy chociażby to, że jest ona taka sama jak w Renault Talisman czy w innych samochodach m.in. Kadjar czy Qashqai, który jest najlepiej sprzedającym się w Europie crossoverem.

Audycja na biegu Renault Megane GrandCoupe TCe 130 EDC

Fajnym gadżetem jeśli można to tak nazwać jest duży ekran na desce rozdzielczej w zależności w jakiej wersji będziemy mieć samochód możemy na nim ustawić dosłownie wszystko. Każdy kierowca może ustawić w nim swój profil co jest bardzo fajną opcją. Możemy ustawić wszystko oświetlenie w samochodzie, w drzwiach, wybrać jakiego koloru światła chcemy, jak chcemy żeby wyglądał panel, bardziej klasycznie a może sportowy, jakim głosem ma mówić nawigacja czy żeńskim, a może męskim i jakie kryteria drogi wybieramy (np. jak uniknąć płatnych autostrad czy dróg gruntowych). A także możemy ustawić również na stałe takie podstawowe funkcje jak ustawienie fotela, lusterek czy ilość mrugnięć kierunkowskazów, czy ma to być jeden raz a może trzy. Bardzo fajna funkcja, jeżeli wymieniasz się np. z małżonkiem. Jest to duży samochód, w którym nie poczujemy żadnego podmuchu wiatru. Wyjeżdżając zza ekranów nie jesteśmy narażeni na żaden podmuch. Spalanie- przy ekonomicznej jeździe (w trasie ok. 110 km) w naszym teście wyszło ok.5-5.5l./100km natomiast jeżeli będziemy już jechać powyżej 120 km/h to spalanie skoczy nawet do 7.5l./100km.

Audycja na biegu Renault Megane GrandCoupe TCe 130 EDC 1

Audycja na biegu Renault Megane GrandCoupe TCe 130 EDC 2

Audycja na biegu Renault Megane GrandCoupe TCe 130 EDC 3

Audycja na biegu Renault Megane GrandCoupe TCe 130 EDC 4

Audycja na biegu Renault Megane GrandCoupe TCe 130 EDC 5

Przeczytaj również Test Renault Megane GrandCoupe TCe 130 EDC




Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.