Anja Rubik to nie tylko modelka i businesswoman, ale także redaktor naczelna magazynu o modzie „25 magazine”. Pismo jest ekskluzywne i naprawdę trudno je zdobyć. Ci, którzy się uprą za egzemplarz muszą zapłacić 275 złotych.
Anja Rubik, redaktor naczelna magazynu, twierdzi, że taka cena nie wynika z faktu zarobku. Pismo nie może kosztować mniej ze względu na wysoki koszt druku.
– To nie jest tak naprawdę magazyn, tylko to jest bardziej coś, co się kolekcjonuje. Jest to książka. Ona jest droga, dlatego że druk tej książki jest niesamowity. I nikt nie zarabia na tym żadnych pieniędzy. To jest w sumie prawie pokrycie samego tworzenia tego magazynu, ledwo co – mówi agencji Informacyjnej Newseria Lifestyle Anja Rubik.
Modelka i jej mąż Sasha Knezević przejęli „25 Magazine” w 2010 roku od przyjaciela – właściciela gazety. Modelka pracowała nad nową formą magazynu półtora roku. Wspomagał ją zaledwie kilkuosobowy team, w tym także mąż. Pierwszy numer ukazał się niedawno, w 2012 roku.
Anji Rubik zależało, by „25 magazine” był magazynem, który inspiruje. Nie brak w nim erotyki i odważnych sesji zdjęciowych, które wzbudziły kontrowersje. Każde wydanie magazynu ma inny motyw przewodni. Pierwszy poświęcony był fotografkom. W najnowszym numerze głównym tematem jest narcyzm.
„25 Magazine” tworzy się i ukazuje w Nowym Jorku co pół roku. Ale nie trzeba jechać po nie aż za ocean. W Polce jest do zdobycia w sklepach La Manii oraz drogerii GaliLu (także poprzez stronę internetową).
Źródło: Agencja Informacyjna Newseria