Stoisko Kolei Mazowieckich wyróżnione podczas Polish Businesswoman Congress 2014

28 marca w centrum kongresowo-hotelowym Gromada odbył się Polish Businesswoman Congress 2014. To wydarzenie biznesowe o skali międzynarodowej zgromadziło 
w jednym miejscu przedsiębiorcze kobiety, najlepszych mówców oraz wielkie osobowości sceny biznesowej. Podczas kongresu rozstrzygnięty został konkurs na najładniejsze stoisko wystawiennicze. Jury doceniło stoisko Kolei Mazowieckich.

Uroczystego otwarcia kongresu dokonała Jolanta Kwaśniewska. Podczas wydarzenia odbyło się wiele interesujących prelekcji. W panelu poświęconemu mocy brandingu oraz sztuce negocjacji 
w biznesie ekspertem była Donata Nowakowska, rzecznik prasowy Kolei Mazowieckich, która opowiedziała o kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa oraz właściwego dialogu z mediami. Organizatorzy, chcąc uatrakcyjnić kongres, między prelekcjami zaplanowali pokazy mody znanych projektantów, a w części wystawienniczej miały miejsce targi z produktami i usługami dla biznesu.Został także rozstrzygnięty konkurs na najładniejsze stoisko wystawiennicze. W skład jury konkursu weszli członkowie redakcji magazynu „Businesswoman & life” oraz goście honorowi: Ewa Minge, Krystyna Kofta i Małgorzata Potocka.

Stoisko KM, które otrzymało wyróżnienie, zostało docenione za kreatywność i oryginalność. Na kongresie obecny był Dariusz Grajda, członek Zarządu, dyrektor handlowy Kolei Mazowieckich, który powitał gości w imieniu partnera kongresu – spółki Koleje Mazowieckie. W tym roku mija 10 lat od powstania Kolei Mazowieckich. Od 10 lat codziennie wozimy naszych pasażerów do pracy, szkoły. Zapewne wielu z Państwa również podróżuje pociągami Kolei Mazowieckich. Jesteśmy liderem wśród przewoźników pasażerskich na Mazowszu oraz drugim przewoźnikiem w kraju. Nasze pociągi są najnowocześniejszymi w Polsce. Z roku na rok liczba zadowolonych pasażerów rośnie, w poprzednim roku z usług KM skorzystało prawie 63 mln osób – mówił podczas kongresu Dariusz Grajda.

Opublikowano