Piknik 2014 – impreza turystyczno-nawigacyjna

13 kwietnia w Warszawie odbędzie się impreza turystyczno-nawigacyjna „PIKNIK 2014”. Do udziału w tej imprezie zaprasza Komisja Sportów Popularnych i Turystyki Automobilklubu Polski.

Zawody są II rundą 35. edycji cyklu „Cztery Pory Roku”, II rundą Turystyczno-Nawigacyjnych Mistrzostw Okręgu Warszawskiego oraz III rundą Nawigacyjnego Pucharu Polski.

Kierowcy będą mieli do pokonania 2 odcinki trasy nawigacyjnej, według otrzymanych wskazówek (długość trasy ok. 60km). Zostanie też przeprowadzony konkurs wiedzy o przepisach ruchu drogowego, oraz próby sprawnościowe kierowania pojazdem.

Udział w imprezie, może wziąć każdy kierowca. Załogę startową stanowi kierowca i pilot. Możliwy jest również udział osób towarzyszących.
Pojazd zgłoszony do imprezy musi posiadać ważne ubezpieczenie OC i NNW.

Program Imprezy:

Niedziela 13 kwietnia 2014r.
09:30 przyjęcie uczestników, Warszawa Białołęka, ul. Marywilska 58
10:00 Oficjalne otwarcie imprezy.
10:15 Start do odcinka 1.
11:45 Start do odcinka 2.
13.15 Meta 1. zawodnika Autodrom AK Polski, ul. Powstańców Śląskich 127
13:30 Próby sprawności kierowania pojazdem SZ1, SZ2, Autodrom AK Polski,
ul. Powstańców Śląskich 127
14:00 Przedstawienie wzorców prawidłowych przejazdów Siedziba Automobilklubu Polski,
Autodrom AK Polski, ul. Powstańców Śląskich 127
14:30 Prowizoryczne wyniki.
15:00 Zakończenie imprezy – wyniki oficjalne, rozdanie nagród, GRILL

Harmonogram imprezy może ulec zmianie, w zależności od ilości załóg. Szczegółowy program imprezy zostanie ogłoszony na odprawie przed imprezą.

Osoby zrzeszonych w AP z aktualnie opłaconymi składkami zapłacą za wpisowe 20zł od osoby, dla pozostałych przewidziano składkę 30 zł od osoby.

Wpłaty należy dokonać na konto Automobilklubu Polski:
Polski Bank Spółdzielczy w Ciechanowie, 70 8213 0008 2010 0900 1208 0001

Zgłoszenia wraz z potwierdzeniem przelewu należy wysłać na adres: turystyka@automobilklubpolski.pl do dnia 10 kwietnia 2014.
Wraz ze zgłoszeniem należy przesłać wypełnioną „Ankietę uczestnika imprez turystyczno-nawigacyjnych„.

Uczestnicy otrzymają numery startowe, materiały rajdowe i poczęstunek na mecie imprezy. Na zwycięzców czekają puchary, a dla najlepszych załóg (i nie tylko) przewidziano nagrody – upominki.

Organizatorem Rajdu jest: Komisja Sportów Popularnych i Turystyki Automobilklubu Polski.
Komandor Rajdu: Bartosz Komarnicki.

Impreza przeprowadzona zostanie zgodnie z:
Regulaminem TNMOW 2014
Regulaminem NPP 2014 
Regulaminem Imprez cyklu „Cztery Pory Roku” edycji 2014

/Automobilklub Polski/

 

 

Opublikowano