„Istnieje jakaś rzeczywistość – ona jedyna jest na pewno”. Celem życia bohaterów sztuki jest osiągnięcie tejże rzeczywistości. Życie samo w sobie i wartości oraz celowość życia, to problem postmodernistycznego świata.

Spektakl skupiony na scenie, na której znajdują się tylko krzesła i aktorzy. Słowo porywa od samego początku, potok słów, które wciągają od pierwszego zdania w niezwykłą historię czwórki młodych ludzi. Sztuka prezentowana będzie w warszawskim Teatrze Powszechnym im. Zygmunta Huebnera oraz w Krakowie, w ramach Festiwalu Boska Komedia.
fot.: powszechny.com
Fragment 2: Dobromir Dymecki, Julia Wyszyńska
Fragment 3: Maciej Buchwald, Karolina Gruszka
„Sztuka nie odpowiada na pytania, a stawia je” .
W tej sztuce najważniejszy jest tekst, widz słysząc go tworzy w głowie obraz. Jak twierdzi reżyser najważniejszy w jego sztukach jest tekst, scenografia zwykle jest bardzo oszczędna, ponieważ widz jej nie zauważa, słowo wypowiadane ma mieć na widza bardzo silny wpływ.
NIEZNOŚNIE DŁUGIE OBJĘCIA czyli sztuka Iwana Wyrypajewa od 11 grudnia na deskach Teatru Powszechnego w Warszawie, w Krakowie podczas Festiwalu Boska Komedia oraz od stycznia na scenie Teatru Łaźnia Nowa w Krakowie.
Na fotografiach: Dobromir Dymecki, Karolina Gruszka
Twórcy i obsada: Karolina Gruszka, Julia Wyszyńska, Maciej Buchwald, Dobromir Dymecki; reżyseria: Iwan Wyrypajew; scenografia: Anna Met; muzyka: Cazimir Liske.
fot.: powszechny.com/ Marta Żelazowska