Udogodnienia dla zmotoryzowanych klientów Galerii Północnej

Galeria Północna

Udogodnienia dla zmotoryzowanych klientów Galerii Północnej

Galeria Północna
Galeria Północna

 

Nowoczesny system zarządzania parkingiem, którym nie może się pochwalić żadne inne centrum handlowe w Warszawie. Ponad 2300 miejsc postojowych zlokalizowanych na trzech poziomach obiektu oraz specjalistyczny punkt myjni ręcznej MB AUTO SPA to rozwiązania wprowadzone z myślą o klientach, którzy na zakupy do Galerii Północnej wybiorą się samochodem.

 

Udogodnienia dla zmotoryzowanych klientów Galerii Północnej. Pierwszy wielkopowierzchniowy obiekt handlowych na warszawskiej Białołęce będzie posiadał cztery kondygnacje o łącznej powierzchni ponad 64 000 mkw. Galeria Północna zaoferuje gościom ponad 220 sklepów, butików, punktów usługowych, miejsc rekreacji i lokali gastronomicznych. Bogata oferta marek polskich oraz zagranicznych. Większość pojawi się na północy Warszawy po raz pierwszy. Kino Cinema City, klub Calypso, liczne lokale gastronomiczne oraz ciekawe przestrzenie do rekreacji na pewno przyciągną do obiektu rzesze klientów.

 

Dlatego już na etapie projektu firma GTC – właściciel i zarządca Galerii Północnej, zadbała także o komfort osób preferujących transport samochodem. Do dyspozycji klientów oddane zostanie ponad 2300 miejsc parkingowych. Zlokalizowanych na różnych poziomach obiektu oraz nowoczesny system zarządzania Park Assist, zapewniający bezpieczeństwo i ułatwiający znalezienie miejsca postojowego, a nawet namierzenie auta pozostawionego na parkingu.

 

Intuicyjne i bezpieczne parkowanie w Galerii Północnej

 

Udogodnienia dla zmotoryzowanych klientów Galerii Północnej. Rozmieszczenie przestrzeni dla samochodów w Galerii Północnej zostało precyzyjnie zaplanowane, aby zwiększyć komfort i ułatwić poruszanie się po obiekcie. Około 1500 miejsc parkingowych zlokalizowana zostanie na dwukondygnacyjnym parkingu podziemnym. Poziom -2 Galerii Północnej będzie pełnił funkcję użytkową, tam znajdzie się m. in. wielkopowierzchniowy supermarket Carrefour i klub Calypso. Funkcjonować będą w innych godzinach, niż całe centrum handlowe. Dlatego ze względu na komfort klientów parking podziemny będzie otwarty dłużej, zapewniając dogodny dojazd do klubu i po zakupy. Dodatkowa przestrzeń dla samochodów wyznaczona została także na dachu Galerii Północnej. W bezpośrednim sąsiedztwie kina, food courtu i ogrodu. Z tej propozycji chętnie skorzystają klienci, którzy Galerię Północną wybiorą na lunch, obiad czy rekreację z rodziną lub znajomymi. Także dla nich parking na dachu otwarty będzie na tyle długo, aby czuli się komfortowo.

Park Assist

We wszystkich przestrzeniach Galerii Północnej przeznaczonych dla samochodów zamontowany zostanie Park Assist – innowacyjny system lokalizacji wolnych miejsc parkingowych oparty na sensorach, który za pomocą standardowych kolorów zielony/czerwony wskaże kierowcy wolne miejsce parkingowe. Informacja o wolnych miejscach w poszczególnych strefach parkingu będzie dostępna na bieżąco na tablicach świetlnych. System sensorów z wbudowanymi kamerami pozwoli na zwiększenie bezpieczeństwa zaparkowanego pojazdu, a także łatwiejsze jego odszukanie. Jest to rozwiązanie, którym nie może się pochwalić jeszcze żadne centrum handlowe w stolicy. System sensorów odczyta numery rejestracyjne wjeżdżących samochodów, co pozwoli na znalezienie zaparkowanego pojazdu w dedykowanej aplikacji mobilnej czy info kioskach zlokalizowanych przy wejściach na parking. System Park Assist, który wdroży Galeria Północna, zyskał już uznanie w oczach ekspertów i otrzymał Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich.

 

Monitoring Galerii Północnej będzie się opierał na systemie precyzyjnych kamer, które w ramach parkingu będą m.in. skanowały rejestracje, analizowały ruch i wysyłały dane do komputera, który na ich podstawie oszacuje stopień zapełnienia parkingu i wskaże wolne miejsca. Jego niewątpliwą zaletą jest komfort i krótszy czas potrzebny na poruszanie po parkingach dostępnych w obiekcie. System ma także dodatkową, bardzo ważną funkcję – znacząco podnosi poziom bezpieczeństwa. Kamery zarejestrują każdą próbę kradzieży czy dewastacji samochodu, a skanowanie rejestracji pozwoli ustalić, jaką drogę przemierzył samochód od momentu wjazdy na parking, aż do jego opuszczeniapodsumowuje Piotr Myszka, Dyrektor Operacyjny Galerii Północnej.

 

Myjnia do zadań specjalnych

 

Z myślą o zmotoryzowanych klientach oferta Galerii Północnej została poszerzona także o myjnię samochodową. Nie będzie to jednak punkt oferujący tylko standardowe usługi mycia i odkurzania auta. Do najemców pierwszego obiektu handlowego na warszawskiej Białołęce dołączyła firma MB AUTO SPA. Oprócz zabiegów związanych z myciem nadwozia i podwozia czy czyszczeniem wnętrza auta. Oferta renomowanej myjni ręcznej obejmuje także specjalistyczne usługi z zakresu auto detalingu, czyli kompleksowego czyszczenia, renowacji i konserwacji pojazdów.

 

Klienci Galerii Północnej będą mogli skorzystać m.in. z regeneracji powłok lakierniczych, odświeżania elementów plastikowych auta. Regeneracji tapicerek skórzanych czy felg aluminiowych oraz usługi usuwania różnego rodzaju nalotów i rys. MB AUTO SPA szczyci się tym, że nawet standardowe usługi dostosowywane są zawsze do indywidulanych potrzeb klientów. Gwarancją satysfakcji są także profesjonalnie przeszkoleni pracownicy, pracujący z użyciem atestowanej chemii czołowych producentów. Myjnia MB AUTO SPA zlokalizowana będzie na terenie parkingu Galerii Północnej, na poziomie B2.

 

Nowoczesne centrum handlowe to miejsce, w którym klienci mogą połączyć załatwianie codziennych sprawunków z przyjemnym spędzaniem wolnego czasu. Dzięki nowoczesnemu systemowi zarządzania parkingiem Park Assist nasi goście będą mogli komfortowo i bezpiecznie zaparkować samochód, nie tracąc czasu na poszukiwanie wolnych miejsc. Myjnia samochodowa MB AUTO SPA to zaś idealne uzupełnienie oferty usług dostępnych w Galerii Północnej. Obok mycia czy odkurzania auta, klientów z pewnością zainteresuje także cały szereg usług związanych z pielęgnacją samochodu. Gdy auto zostanie oddane w ręce profesjonalistów, my zapraszamy na zakupy, kawę, lunch czy do relaksu w jednej ze stref wypoczynku, zlokalizowanych na terenie centrum handlowego. – mówi Agnieszka Nowak, Dyrektor Galerii Północnej.

 

O Galerii Północnej

 

Udogodnienia dla zmotoryzowanych klientów Galerii Północnej. Galeria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w północnej części Warszawy i pierwsza tej wielkości galeria handlowa, która zostanie oddana do użytku w stolicy od 11 lat. Obiekt o powierzchni ponad 64 000 mkw. zlokalizowany jest przy ulicy Światowida. Inwestorem i zarządcą Galerii Północnej jest Grupa GTC, otwarcie centrum zaplanowano na III kwartał br. Zgodnie z szacunkami Grupy GTC w bezpośrednim zasięgu obiektu mieszka ponad 750 tys. osób, głównie ludzi młodych i rodzin z dziećmi.

 

Specyfika tych grup docelowych została uwzględniona nie tylko w ofercie handlowej, ale i w projekcie architektonicznym budynku. Wykonany przez studia APA Wojciechowski oraz TzurArchitects, zakłada m.in. specjalną aranżację przestrzeni dachu, umożliwiającą aktywny wypoczynek wśród zieleni. Obiekt będzie spełniał również najwyższe standardy ekologiczne, co potwierdza precertyfikacja na poziomie LEED Gold. Galeria Północna gwarantuje niedostępną dotychczas w tej części miasta ofertę handlową, rozrywkową i usługową.

 

Do dyspozycji gości oddanych zostanie ponad 220 sklepów, butików i punktów usługowych znanych rodzimych i światowych marek, strefa gastronomiczna, 11-salowe kino oraz 2 300 miejsc parkingowych. Do grona najemców dołączyły m.in. pierwszy w Polsce sklep Hamley’s, marki grupy LPP, TK Maxx, H&M, Martes Sport, Cinema City, Carrefour z pełnoformatowym hipermarketem, Bierhalle i centrum medyczne Enel-Med. Za komercjalizację Galerii Północnej odpowiadają firmy Cushman&Wakefield oraz JLL.

Więcej na: www.galeriapolnocna.pl.

 

O GTC

 

Grupa GTC jest wiodącym deweloperem i inwestorem w sektorze nieruchomości,  koncentrującym swoje działania na rynku polskim oraz trzech stolicach Europy Wschodniej. Od powstania w 1994 r. Grupa zrealizowała 65 najwyższej jakości, nowoczesne, obiekty biurowe i handlowe z łączną powierzchnią całkowitą wynoszącą 1,1 miliona mkw. w całej Europie Wschodniej. Obecnie GTC jest właścicielem i zarządcą 35 budynków komercyjnych oferujących blisko 550 000 m kw. powierzchni biurowej i handlowej swoim klientom w Polsce, Budapeszcie, Bukareszcie, Belgradzie i Zagrzebiu. Ponadto Grupa realizuje ponad 300 000 m kw. powierzchni handlowej i biurowej w stolicach Europy Wschodniej, z których 128 000 jest w trakcie budowy.

 

 

Audycja na biegu – Infiniti Q50 s i Volvo V60

Opublikowano

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *