Galeria Północna – otwarcie wywiad z dyrektor marketingu Emilią Szkudlarek

Galeria Północna – otwarcie wywiad z dyrektor marketingu Emilią Szkudlarek

Galeria Północna - otwarcie wywiad z dyrektor marketingu Emilią Szkudlarek

Jesteśmy już po wielkim otwarciu Galerii Północnej, którą wczoraj powitały tłumy. Ponad 150 sklepów przywitało swoich klientów licznymi rabatami. Przez najbliższe 4 dni nowe centrum handlowe zapowiada liczne atrakcje. Ogród na dachu, skatepark i siłownia plenerowa – to tylko nieliczne plusy galerii, z których będziemy mogli korzystać, aby odpocząć od szału zakupowego. W tym ważnym dla Galerii dniu mieliśmy okazję porozmawiać z Panią Emilią Szkudlarek, dyrektor marketingu.

Pani Emilia opowiedziała, że Galeria Północna spełnia swoje zamierzenia, dostosowując się pod potrzeby klientów, którzy od takiego miejsca oczekują więcej niż tylko zakupów „Powiem,  ze to co mnie najbardziej cieszy to jest to, że widziałam, że i w kawiarniach i naszej strefie restauracyjnej od rana są ludzie, co więcej w niektórych restauracjach trzeba było oczekiwać na stolik. To pokazuje, że chyba brakowało takiego miejsca, gdzie jest dostęp do sieciowych, dobrze znanych restauracji i kawiarni. ” i dodaje, że na tym atrakcje się nie kończą. W Galerii można znaleźć również ogród na dachu, na którym znajduje się m.in. plac zabaw dla dzieci, tor do gry w bule, leżaki i amfiteatr. Co jeszcze oferuje nowe centrum handlowe? Zapraszamy do przesłuchania wywiadu 🙂

Galeria Północna – otwarcie wywiad z dyrektor marketingu Emilią Szkudlarek

Oraz do obejrzenia galerii z pierwszego dnia otwarcia 🙂

Galeria Północna - otwarcie wywiad z dyrektor marketingu Emilią Szkudlarek

Galeria Północna - otwarcie wywiad z dyrektor marketingu Emilią Szkudlarek

Galeria Północna - otwarcie wywiad z dyrektor marketingu Emilią Szkudlarek

Galeria Północna - otwarcie wywiad z dyrektor marketingu Emilią Szkudlarek

Galeria Północna - otwarcie wywiad z dyrektor marketingu Emilią Szkudlarek

 

Galeria Północna - otwarcie wywiad z dyrektor marketingu Emilią Szkudlarek

Galeria Północna - otwarcie wywiad z dyrektor marketingu Emilią SzkudlarekGaleria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe zlokalizowane na warszawskiej Białołęce przy ulicy Światowida. Jej inwestorem i zarządcą jest Grupa GTC. Obok sieci, które dobrze znamy i lubimy, w nowym centrum handlowym znajdą się marki, dla których jest to debiut na polskim rynku.– Hamleys, 4faces, Homla, Newbie oraz salony marek należących do  Melon Fashion Group – ZARINA, LOVE REPUBLIC i befree. Ponadto, znajduje się tam pełnowymiarowy hipermarket Carrefour. W ofercie galerii można znaleźć także 11-salowe kino Cinema City, klub fitness Calypso, renomowane salony fryzjerskie i kosmetyczne a nawet … placówkę Enel – Med i inne punkty usługowe. Obiekt posiada też liczną przestrzeń do odpoczynku i regeneracji – ogród na dachu z naturalną roślinnością, plenerowa siłownia i skate park, miejsca zabaw dla dzieci oraz place z fontannami i elementami małej architektury.

Przeczytaj też Galeria Północna otwarcie przyciągnęło tłumy

 

Opublikowano

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.