Co jest kluczem do poznania swojego klienta?
Jakie korzyści płyną z systemów CRM?
Jak zwiększyć sprzedaż i tym samym zyski firmy?
Jak wzbudzić zaufanie klientów?
I przede wszystkim – jak wybrać system dopasowany do potrzeb?
Podczas wspólnej debaty o rozwoju i możliwościach systemów CRM odpowiemy na wszystkie powyższe pytania. Rozwiejemy wątpliwości i spróbujemy znaleźć złoty środek, aby system CRM w Twojej firmie działał kompatybilnie i był Ci pomocą, a nie przeszkodą.
Zapraszamy do wspólnej debaty, która odbędzie się 4 grudnia w Warszawie podczas konferencji „Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM”.
Podczas wydarzenia prelekcje poprowadzą:
- Rafał Tabaczek – Trener, Coach, Mówca, Wykładowca, Praktyk NLP Konsultant
„Efektywne wsparcie dla handlowców czyli magia systemów mobilnych”
(W dzisiejszym świecie mobilnym, opartym na nowych technologiach, z klientami, którzy nie chcą już robić zakupów w tradycyjnych sklepach, wymogiem efektywności jest dobrze zmotywowany, mobilny, ale i rozproszony zespół handlowców. Jednak czy zarządzanie takim zespołem w dzisiejszych czasach jest możliwe? Czy szef XXI wieku musi się sklonować, żeby efektywnie zarządzać swoim zespołem? Jak dziś można poradzić sobie z zarządzaniem ludźmi, rozsianymi po całym kraju, tak by mówić o motywacji a nie kontroli. Jak osiągnąć sukces w sprzedaży, czyli rady B.Gatesa o WUP? Odpowiedzi na te oraz inne pytania poznasz podczas niezwykłego wystąpienia, na którym każdy z Uczestników weźmie udział w aktywnych ćwiczeniach, specjalnie przygotowanych dla dużych grup konferencyjnych (nawet 700 os.), tak by na własnej skórze, każdy poczuł możliwości przedstawianych treści.) - dr Kaja Prystupa-Rządca – Wykładowca, Akademia Leona Koźmińskiego
„Prawdziwe relacje w wirtualnym środowisku. O współpracy z klientem w XXI wieku”
(Mail, telefon czy też komunikator internetowy to podstawowe narzędzia komunikacji i budowania relacji w biznesie. Szybkie, proste ale czy efektywne? Współpraca wirtualna posiada swoją ciemną stronę, ponieważ nie zapewnia bogatego przekazu komunikacyjnego. Zbudowanie głębokiej relacji z rozmówcą, gdy nie mamy bezpośredniego z nim kontaktu, jest bardziej czasochłonne. Dodatkowo łatwiej o pomyłki, nieporozumienia a nawet konflikty. Podczas prelekcji poznasz kluczowe zasady komunikacji i budowania relacji z klientami w wirtualnym otoczeniu, które zostały opracowane na podstawie badań najlepszych praktyk organizacyjnych)
- Paweł Jarecki – Dyrektor ds. Satysfakcji Klienta i Obsługi Posprzedażowej, Black Red White
„Rewolucje Klientowskie – doświadczenia w transformacji dużych przedsiębiorstw państwowych i prywatnych” - Mikołaj Winkiel – Chief Evangelist, Brand24
„Wykorzystanie danych z mediów społecznościowych do odnalezienia klientów” - Szymon Negacz – Sales Consultant & Owner, Sellwise
„Jak poprawić wdrożenie systemu CRM, aby na nim zyskać?”
- Jacek Piątkowski – Dyrektor ds. Sprzedaży Korporacyjnej, Focus Telecom Polska Sp. z o.o.
„Wielokanałowość w Twoim CRM. Sposób na skuteczne pozyskiwanie Klientów i ich obsługę” - Marek Paszkowski – Zastępca Dyrektora Handlowego, HEUTHES Sp. z o.o.
temat w trakcie opracowania
Grupa docelowa:
– Przedstawiciele Zarządu
– Dyrektorzy i Kierownicy zarządzający działami: Marketingu, Sprzedaży, Handlowym, IT, BOK
– Osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie
– Osoby zajmujące się wdrożeniem systemów CRM w firmie
Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób. Wystarczy się jedynie ZAREJESTROWAĆ <<
Uczestnikom gwarantujemy: certyfikat uczestnictwa, materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.
Kontakt z organizatorem:
Daria Biernacka
mobile: 531-375-811
e-mail: daria.biernacka@pirbinstytut.pl